3. oktoobril 2005.a. Magistrali Kaubanduskeskuses avatud Mustamäe Linnaosa Valitsuse teenindussaal on käesoleva aasta jaanuarist saati suletud. Teenindussaali rajamise idee oli tuua linnavõim inimesele lähemale ja asjaajamine rohkem kodu juurde paljudele neile, kes Magistrali Kaubanduskeskuse piirkonnas elavad.
Tänane põhjendus saali sulgemiseks oli linnaosa kulude kokkuhoid 600 000 krooni aastas ja väidetavalt ka asjaolu, et teenindussaal ei õigustanud ennast.
See kaks kuud, mil teenindussaal on suletud olnud, on inimesed sellest aga olulist puudust tundnud. Teenindussaal on nagu elekter igapäevases elus. Senikaua, kui see kogu aeg olemas on, ei oska seda hinnata. Siis, kui see juba mõnda aega kadunud on, alles siis saad aru selle vajadusest.
Linna kulude jälgimine ja iga krooni lugemine on tähtis, seda eriti praegusel raskel ajal. Teiselt poolt ei ole linnavõim oma olemuselt kasumit teeniv organisatsioon ja linnavalitsuse esmaseks prioriteediks on teenindada inimesi. Kui me linnavalitsuse kulude kokkuhoiu mõttes päris ära kaotaksime, kas see oleks soovitud lahendus? Ilmselt mitte.
Ühesõnaga tuleb leida optimum, kus keegi ei kulutaks liigset raha, kuid linnaelanikud saaksid linnavalitsuselt seda, mida ootavad. Linnavalitsus on inimeste jaoks, mitte inimesed linnavalitsuse jaoks – inimese ja linnavalitsuse kokkupuutevõimaluste paljusus on kahtlemata üks prioriteete. Seega väärib tõsist ja pidevat arutelu küsimus, kuidas linnavalitsus suudaks inimesi üha paremini teenindada.
Keskerakond on viimastel aastatel teinud palju, et linnavõimu inimsõbralikumaks ja inimlähedasemaks muuta. Ma arvan, et seda head traditsiooni peab jätkama.
Tänane põhjendus saali sulgemiseks oli linnaosa kulude kokkuhoid 600 000 krooni aastas ja väidetavalt ka asjaolu, et teenindussaal ei õigustanud ennast.
See kaks kuud, mil teenindussaal on suletud olnud, on inimesed sellest aga olulist puudust tundnud. Teenindussaal on nagu elekter igapäevases elus. Senikaua, kui see kogu aeg olemas on, ei oska seda hinnata. Siis, kui see juba mõnda aega kadunud on, alles siis saad aru selle vajadusest.
Linna kulude jälgimine ja iga krooni lugemine on tähtis, seda eriti praegusel raskel ajal. Teiselt poolt ei ole linnavõim oma olemuselt kasumit teeniv organisatsioon ja linnavalitsuse esmaseks prioriteediks on teenindada inimesi. Kui me linnavalitsuse kulude kokkuhoiu mõttes päris ära kaotaksime, kas see oleks soovitud lahendus? Ilmselt mitte.
Ühesõnaga tuleb leida optimum, kus keegi ei kulutaks liigset raha, kuid linnaelanikud saaksid linnavalitsuselt seda, mida ootavad. Linnavalitsus on inimeste jaoks, mitte inimesed linnavalitsuse jaoks – inimese ja linnavalitsuse kokkupuutevõimaluste paljusus on kahtlemata üks prioriteete. Seega väärib tõsist ja pidevat arutelu küsimus, kuidas linnavalitsus suudaks inimesi üha paremini teenindada.
Keskerakond on viimastel aastatel teinud palju, et linnavõimu inimsõbralikumaks ja inimlähedasemaks muuta. Ma arvan, et seda head traditsiooni peab jätkama.
Magistrali teenidussaalist on kahju küll.
VastaKustutaLinn on inimeste jaoks tõesti. Kui ei kuluta sellele, et inimestega suhelda, millele siis veel?
VastaKustutaEelmisele: linn peab teid ehitama ja ka muid ülesandeid täitma, kui inimestega suhtlema. Ikkagi ka inimestega suhtlemine on oluline, tuleb möönda.
VastaKustutaSee on teema, mis vääriks laiemat arutelu kindlasti.
VastaKustutaTahaks tõesti näha, kus linnaosa hakkab inimestele lähemale tulema. See oleks hea algatus.
VastaKustutaja veel... miks mitte installeerida mõned automaatsed teenindusautomaadid.
VastaKustutakahju magistraalikontor oli ilus koht
VastaKustuta